Strona główna Członkowie Klubu Kontakt Zaloguj
     
 

Gdzie kupujemy wino? Których miejsc unikamy, a które polecamy? Na prośbę Dominika ;) - Ktoś oprócz mnie kupował w winezji?

12.07.2010 11:36

witam wszystkich,

ostatnio pozytywnie zaskoczyła mnie winezja.pl
ktoś z Was już tam robił zakupy? wygląda na jakiś nowy portal
ja złożyłem w czwartek rano zamówienie i miło mnie zaskoczyli, bo już piatek o 18 dostałem paczkę, a za wina zapłaciłem 25% mniej :D
pierwszy raz spotkałem się z takim pakowaniem wina, gdzie każda butelka jest zabezpieczona osobno - potłukło się wam coś kiedyś przy zamawianiu z neta? jak reklamować? przy odbiorze?

nie widziałem też nigdzie tylu możliwości dopasowania wina pod siebie, co akurat uważam za bardzo przydatne ... wciąż jestem początkujący w materii...

podsumowując – fajnie się to prezentuje – oby tak dalej..zastanawiam się, czy tak mnie się złożyło czy u Was też tak szybko poszło wszystko?

pozdr

wojtek

12.07.2010 12:17
Nie znam tego sklepu/portalu.

Rabat -25% podczas pierwszego zakupu zachęcający, choć z drugiej strony jak pomyślę sobie o narzucie jaki mogą mieć na winie skoro dają taki rabat to już tak miło nie wygląda.

A jakie wina kupiłeś, próbowałeś już jakieś? Zachęcam do podzielenia się ze wszystkimi swoimi ocenami.

Jeśli chodzi o moje doświadczenia z zakupami przez internet to w ciemno poleciłbym sklep Provino, ale niestety jak wiadomo już nie istnieje (bardzo dobrze pakowali wina)

Z tego co wiem to reklamacje za tzw. stłuczki zazwyczaj składa się przy odbiorze, ponieważ jest to zwykła przesyłka kurierska i jeżeli podpiszesz kurierowi odbiór przesyłki to w całości akceptujesz otrzymany towar. Na szczęście nigdy nie sprawdzałem jak to działa w rzeczywistości.

Paweł

12.07.2010 20:07
Widzę, że skala ocen od 1 do 10 upowszechnia się. A sklep ma znaczek beta.

14.07.2010 19:11
Z tego co zauważyłem to mają portfolio Centrum Wina i wysokie ceny win europejskich.