Ta witryna wykorzystuje pliki cookie, dowiedz się więcej Zgadzam się

Powrót do szkoły!

2014/05/27


Program studiów "Wiedza o winie. Media, rynek, kultura" obejmuje wykłady o światowych rynkach wina, jego historii czy inwestycjach w ten szlachetny trunek. Przewidziano zajęcia poświęcone fizjologii smaku, enoturystyce i sztuce sommelierskiej. Słuchacze wysłuchają wykładów o związkach wina i medycyny. Zapoznają się także z pracą winnicy Srebrna Góra na krakowskich Bielanach oraz winnic Egeru i Tokaju.

Dla kogo przeznaczona są studia?

- Prasa winiarska to nisza, ale intensywnie rozwijająca się, dlatego zapraszamy ludzi chcących pisać  o winie. Druga grupa, o której myślimy, to ludzie po studiach o specjalności dyplomatycznej, bo kultura wina i dyplomacja idą w parze. Chcemy też kształcić ludzi, którzy mieliby ochotę pracować na płaszczyźnie promocyjno-handlowej. Wielcy producenci wina poszukują ludzi mówiących po angielsku, znających się na winie i mających rozeznanie w naszej części świata. Polska czy Rosja to kraje o ogromnych możliwościach rozwoju jeśli chodzi o spożycie wina. Ten rynek wciąż jest nienasycony i potrzebuje ludzi, który się nim zajmą – wylicza

Dwusemestralne studia w Collegium Civitas kosztują 7,7 tysiąca złotych.

– Do ich uruchomienia wystarczy 12 osób. Ich charakter sprawia, że grupa wręcz nie może być zbyt duża – podsumowuje dr Michał Bardel.


źródło:Wyborcza.pl


Komentarze

Zaloguj się aby skomentować ten tekst


Zaloguj się do serwisu aby obserwować aktywność innych użytkowników i odbierać od nich wiadomości.