Strona główna Członkowie Klubu Kontakt Zaloguj
     
 

Degustacje, degustacje, degustacje! - Festiwal win nowego świata w Podkowa Wine Depot

21.09.2012 08:13

Właśnie otrzymałem najświeższego newslettera z Podkowa Wine Depot więc go zamieszczam, zapowiada się ciekawie.

30.09.2012 21:47
Gdzie najlepiej dodać cenę degustowanego a nie kupowanego wina?

01.10.2012 08:23
Zakładam, że wino do degustacji, jeśli znana jest cena to można gdzieś kupić. Wpisujemy nazwę tego miejsca.

01.10.2012 09:07
W Podkowa Wine Depot degustowane były w większości wina te które mają w sprzedaży i cena była podana. Moje pytanie jest natury technicznej. Czy w takim przypadku lepiej podać cenę w opisie wina czy innym miejscu?

01.10.2012 12:00
Nie mam doświadczenia w degustacjach ale spróbuję opisać tę moją pierwszą wielką przygodę z winem podczas Festiwalu Wina Nowego Świata.
Z Podkowa Wine Depot łączy mnie sentyment. Pamiętam ich pierwszą akcję promocyjną w Parku w Podkowie Leśnej na wolnym powietrzu z okazji bodajże dni Podkowy. Tam pierwszy raz poznałem Matiasa Gigaglię i jedno z jego win -Naturelle.
Ponieważ w Wine Depot bywam od czasu do czasu postanowiłem zobaczyć jak odbywa się profesjonalna degustacja win. Muszę przyznać, że byłem pełen obaw ale jednocześnie bardzo podekscytowany cała tą sytuacją.